ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Επιστροφή, αλλαγή ή υπαναχώρηση γίνονται δεκτές μόνο για παραγγελίες εντός Ελλάδας και κατόπιν σχολαστικού ποιοτικού ελέγχου και έγκρισης της εταιρείας μας.

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές ΜΟΝΟ αφού προηγηθεί μια έστω πρώτη επικοινωνία μαζί μας, με κάποιο από τους παρακάτω τρόπους :

  • Μέσω email στο info@fashionspot.gr
  • Τηλεφωνικά ή με μήνυμα sms στο (+30) 6946 41 77 41 (ή στο Viber ή WhatsApp του) ή τηλεφωνικά στο (+30) 2311 26 76 69
  • Με μήνυμα στις σελίδες μας στο Facebook, Instagram, Tik Tok.

 Επίσης συνιστούμε τους παραπάνω τρόπος επικοινωνίας για οποιαδήποτε απορία σας.

Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να είναι ακριβώς στην ίδια άριστη κατάσταση που τα παραλάβατε ώστε να επιτρέπουν την επαναπώληση τους, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, πλυθεί, λερωθεί ή υποστεί κανενός είδους φθορά, να μην έχει αφαιρεθεί καμία ετικέτα και να συνοδεύονται απαραίτητα από την απόδειξη  αγοράς. Επομένως, πρέπει να φροντίσετε για τη δέουσα επιμέλεια των προϊόντων όσο είναι στην κατοχή σας. Πρέπει επίσης να περιλαμβάνεται το σχετικό έντυπο επιστροφής (του οποίου υπόδειγμα διατίθεται στο κάτω μέρος της σελίδας) στο οποίο θα αναγράφονται οι απαραίτητες πληροφορίες.

Οτιδήποτε διαφορετικό θα έχει σαν αποτέλεσμα την μη αποδοχή της επιστροφής, χωρίς εξαιρέσεις. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος. Ως ελάττωμα μπορούν να θεωρηθούν και ανεπιθύμητες οσμές που ενδεχομένως φέρει το προϊόν της επιστροφής. Κατά την προσπάθεια δοκιμής των ενδυμάτων, βεβαιωθείτε ότι δεν έρχονται σε επαφή με κάτι που μπορεί να αφήσει κάποιο σημάδι ή μυρωδιά, για παράδειγμα αρώματα, αποσμητικά, καπνός κλπ. Δεν θα είμαστε σε θέση να δεχτούμε οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος στο οποίο θα υπάρχουν στοιχεία που δηλώνουν ότι αυτές οι οδηγίες δεν έχουν τηρηθεί.

Η επιστροφή του προϊόντος για κάθε περίπτωση, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από τον πελάτη. Σε περίπτωση υπέρβασης του χρονικού αυτού πλαισίου ή όταν δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχθούμε την επιστροφή.

Να κρατάτε και να έχετε διαθέσιμο τον αριθμό αποστολής της παραλαβής του δέματος από εσάς (μέχρι να παραληφθεί από εμάς το δέμα που επιστρέφετε) καθώς και τον αριθμό αποστολής της επιστροφής προς εμάς.

Στις περιπτώσεις υπαιτιότητας της εταιρείας μας (π.χ. λάθος είδος, ελαττωματικό προϊόν) έχετε το δικαίωμα, να επιστρέψετε την παραγγελία που αγοράσατε (ολόκληρη ή μέρος αυτής) και σας δίνεται η δυνατότητα αντικατάστασης με άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας σε συνεννόηση με την εταιρία ή σας επιστρέφουμε το αντίστοιχο ποσό και τα έξοδα αποστολής, όταν σας έχουν χρεωθεί. Για λόγους υγιεινής η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές σε ανάλογα είδη (εσώρουχα, μαγιό κοκ).

Εάν υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν που παραλάβατε ή στη συσκευασία (ενδεικτικά: αν η συσκευασία είναι σχισμένη ή βρεγμένη), θα πρέπει να κρατήσετε και να φωτογραφήσετε με ευκρίνεια το πρόβλημα, στέλνοντας μας άμεσα τη φωτογραφία στο email info@fashionspot.gr ή στο Viber του (+30) 6946 41 77 41 ή με μήνυμα στις σελίδες μας στα social media, ως αποδεικτικό στοιχείο και να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας.

Στις περιπτώσεις που δεν προκύπτει υπαιτιότητα της εταιρείας μας, επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων. Οποιαδήποτε άλλη χρέωση προκύπτει από υπηρεσίες πχ. έξοδα αποστολής – επαναποστολής της εταιρείας ταχυμεταφορών των ειδών προς αντικατάσταση και έπειτα των νέων ειδών, τραπεζικά έξοδα κτλ. τα επιβαρύνεται ο πελάτης. Τα επιπλέον έξοδα θα κρατηθούν (συμψηφισμός) από την επιστροφή χρημάτων και συνεπώς δεν θα χρειαστεί να πληρωθούν στην εταιρεία ταχυμεταφορών ή αλλού.

Η εταιρεία μας, σας παρέχει την διευκόλυνση να πραγματοποιήσετε την επιστροφή-αποστολή του δέματος σας με προνομιακό κόστος (δηλώνοντας χρέωση παραλήπτη δηλ. την Fashionspot) αλλά αυστηρά μέσω της Γενική Ταχυδρομική Courier λόγω της συνεργασίας μας. Απαραίτητη η προηγούμενη επικοινωνία μαζί μας για έγκριση αλλιώς δέματα με χρέωση παραλήπτη δεν θα γίνονται δεκτά και προς ενημέρωση σας για το τρέχον κόστος. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση.

Δεν γίνονται δεκτές αλλαγές και επιστροφές παρά μόνο αλλαγή σε νούμερο και βάσει διαθεσιμότητας, σε προϊόντα προσφοράς, εκπτώσεων ή με εκπτωτικούς κωδικούς (για προϊόντα με ποσοστό έκπτωσης 30% συμπεριλαμβανομένου και πάνω), για προϊόντα που αποτελούν μέρος ειδικής προσφοράς (2+1, 1+1 κτλ) και τέλος είδη που αποτελούν μέρος σετ δεν είναι δυνατό να επιστραφούν ξεχωριστά.

Για αγορά από το ηλεκτρονικό κατάστημα στην οποία χρησιμοποιείται δωροκάρτα ή παρόμοιος τρόπος προνομίων, δεν είναι δυνατή η επιστροφή της αξίας της δωροκάρτας σε χρήματα, παρά μόνο η αλλαγή με άλλο προϊόν / χρώμα / μέγεθος.

Επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται μόνο αν μας ενημερώσετε γραπτά εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που έχετε παραλάβει το δέμα σας. Η ημέρα παραλαβής μπορεί να ελεγχθεί από εμάς μέσα από το σύστημα της Γενικής Ταχυδρομικής.

Δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί αλλαγή της αρχικής σας επιλογής όσον αφορά την “πίστωση/αντικατάσταση” του επιστρεφόμενου είδους εφόσον παρέλθει διάστημα 14 ημερών. Πέραν του παραπάνω διαστήματος δεν μπορεί να αλλαχθεί η αρχική επιλογή “πίστωσης/αλλαγής” σε “επιστροφή χρημάτων”.

Αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, μας αποστέλλετε το προϊόν με Γενική Ταχυδρομική και δηλώνετε χρέωση παραλήπτη σύμφωνα με τις παραπάνω οδηγίες. Παράλληλα μας στέλνετε e-mail στο info@fashionspot.gr με συνημμένο το σχετικό έντυπο (βλέπε κάτω μέρος της σελίδας).

Η επιστροφή των χρημάτων (αφορόντων την αξία των προϊόντων και τα τυχόν έξοδα αποστολής) θα γίνεται με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή. Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα μπορεί να γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση της κάρτας σας.

Εξαιρείται η περίπτωση που έχετε πληρώσει με αντικαταβολή, οπότε η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με κατάθεση στον εκ μέρους σας υποδεικνυόμενο τραπεζικό λογαριασμό. Σε περίπτωση αντικαταβολής, ακόμα κι αν σας προσφέρθηκε δωρεάν, μπορεί να επιβαρυνθείτε με τη χρέωση της μικρής διαφοράς που προκύπτει.

Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε πάντως να παρακρατούμε την επιστροφή μέχρι να λάβουμε όλα τα προϊόντα πίσω. Περαιτέρω, ευθύνεστε για κάθε απομείωση της αξίας των προϊόντων ως απόρροια τέτοιας μεταχείρισης τους που αλλοιώνει την φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητα τους.

Στην περίπτωση που η παραγγελία είχε δωρεάν μεταφορικά, το προνόμιο των δωρεάν μεταφορικών χάνεται όταν με την επιστροφή, το ποσό της παραγγελίας εκπίπτει αυτού του προνομίου.

Κάθε επόμενη επιστροφή μετά τις πρώτες 2, θα επιβαρύνει εξολοκλήρου τον πελάτη με ότι επιπλέον κόστος προκύπτει.

ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Για αγορές που πραγματοποιήθηκαν από το φυσικό κατάστημα Fashionspot, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα σας δωρεάν, προς επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή, επιδεικνύοντας την απόδειξη αγοράς ή την κάρτα αλλαγής.

Εφόσον πληρούνται οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις, υπάρχουν οι παρακάτω δυνατότητες :

α) Πίστωση :

Καταλογισμός της αξίας του προϊόντος που επιστρέψατε στο λογαριασμό χρήστη που τηρείτε, προκειμένου να την αξιοποιήσετε σε επόμενη αγορά σας. Η πίστωση θα γίνει εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων (σημειώστε “Πίστωση” στο έντυπο επιστροφής)

β) Αντικατάσταση με άλλο προϊόν της επιλογής σας :

Σημειώστε “Αντικατάσταση” στο έντυπο επιστροφής, με ποιο κωδικό-χαρακτηριστικά προϊόντος θέλετε να αλλάξετε το επιστρεφόμενο προϊόν καθώς και τα απαραίτητα στοιχεία διεύθυνσης για την αποστολή του νέου δέματος. Οι αλλαγές γίνονται με προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας και καταλογισμό της διαφοράς.

Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο το ανάλογο προϊόν που επιθυμείτε (π.χ. μεγαλύτερο μέγεθος), σας επιστρέφουμε τα χρήματα σας ή το ποσό της αγοράς του επιστρεφόμενου προϊόντος πιστώνεται στο λογαριασμό σας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε νέα σας παραγγελία.

Οι αλλαγές προϊόντων γίνονται “χέρι με χέρι” αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το/τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε, καθώς και με ποιό/α θέλετε να αντικατασταθούν. Ακολούθως, εμείς θα σας αποστείλουμε εκ νέου στην πόρτα σας, με courier, το δέμα με τα επιλεγμένα προϊόντα. Εσείς απλά παραδίδετε στον διανομέα το παλιό δέμα και παραλαμβάνετε το καινούριο. Μπορείτε επίσης να αφήσετε το δέμα σας σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής ή να καλέσετε στο τηλέφωνο επικοινωνίας τους 210 4851100, προκειμένου να αιτηθείτε παραλαβή από το χώρο σας.

γ) Επιστροφή χρημάτων :

Θα γίνεται επιστροφή χρημάτων στον πελάτη εντός 10 ημερολογιακών ημερών από τη μέρα που παραλήφθηκε το επιστρεφόμενο δέμα από την εταιρεία μας (σημειώστε “Επιστροφή χρημάτων” στο έντυπο επιστροφής)

Μπορείτε να συμπληρώσετε ότι άλλο θεωρείτε χρήσιμο για την ενημέρωση μας στο έντυπο επιστροφής. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν είναι :

Fashionspot
Ιουλιανού 12 ΤΚ 54635 Θεσσαλονίκη
Τηλ : (+30) 6946417741

Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε στο (+30) 6946 41 77 41 ή στο info@fashionspot.gr και θα λάβετε άμεσα ενημέρωση.

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων

Εφόσον έχει προηγηθεί επικοινωνία μαζί μας, συσκευάζετε το προϊόν μαζί με την αρχική του συσκευασία και μέσα στο πακέτο πρέπει να έχετε τοποθετήσει το έντυπο επιστροφής στο οποίο να μας γνωστοποιείτε την πρόθεση σας σχετικά με το επιστρεφόμενο προϊόν, καθώς επίσης και αντίγραφο της απόδειξης αγοράς. Αποστέλλετε το δέμα με τη Γενική Ταχυδρομική (σύμφωνα με τις παραπάνω οδηγίες) ή με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών. Εφόσον η επιστροφή γίνει με άλλη εταιρεία courier δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε.

Εξαίρεση για όλες τις περιπτώσεις μπορεί να αποτελέσει μόνο έγγραφη σύμφωνη διατύπωση της εταιρείας μας.

Η Fashionspot θέλοντας να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και αποβλέποντας σε σταθερή και διαρκή καλή σχέση με τους πελάτες, δεσμεύεται να κάνει ότι είναι δυνατόν για την ικανοποίηση τους ενώ παράλληλα δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονο σας ηλεκτρονικά μέσω της επικοινωνίας.

Πατήστε παρακάτω για να κατεβάσετε το “Έντυπο πίστωσης/αντικατάστασης/επιστροφής προϊόντων – υπαναχώρησης”.

Εδώ σε Word
Εδώ σε Pdf

Καλάθι αγορών
error: Content is protected !!
Scroll to Top

Καλώς ήρθες🙂
Θέλεις έξτρα -10% έκπτωση στην πρώτη παραγγελία και άλλα δωράκια🎁στη συνέχεια?
Κάνε από ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ
ΜΟΝΟ με το Email σου!

Αποκλειστικές προσφορές προσαρμοσμένες στα μέτρα σας. Ήρθε η ώρα να λάμψετε!