Πληροφορίες & Συχνές ερωτήσεις για την μέθοδο πληρωμής Klarna

Στην Fashionspot.gr, με στόχο να σας διευκολύνουμε όσο το δυνατόν περισσότερο στις αγορές σας, συνεργαζόμαστε με την Klarna για να προσφέρουμε πιο ευέλικτες και πάντα αξιόπιστες λύσεις πληρωμών των αγορών σας.

Σε αυτή τη σελίδα, μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για την Klarna.

Η διαδικασία είναι απλή και μπορεί να ολοκληρωθεί το πολύ σε 2 λεπτά!

Αφού επιβεβαιωθεί η ταυτότητα σας και γίνει ένας γρήγορος έλεγχος από την Klarna, η 1η δόση καταβάλλεται κατά την ολοκλήρωση της αγοράς. Οι δόσεις 2 και 3 θα εισπραχθούν αυτόματα από τη χρεωστική ή πιστωτική κάρτα της επιλογής σας, 30 και 60 ημέρες αντίστοιχα, μετά την αρχική πληρωμή. Ισχύει για παραγγελίες από 35€ έως 1000€.

Επωφεληθείτε και αποκτήστε τα αγαπημένα σας ρούχα, με τη δυνατότητα που προσφέρει η Fashionspot και η Klarna!

Προσθέστε στο καλάθι αγορών, τα ρούχα της επιλογής σας ελάχιστης συνολικής αξίας από 35€ και συνεχίστε στο ταμείο.

Στο ταμείο, επιλέγετε την Klarna ως μέθοδο πληρωμής, για να πληρώσετε σε 3 άτοκες δόσεις.

Βλέπετε λεπτομέρειες για τις δόσεις & συνεχίζετε στην αγορά, συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας στο ασφαλές περιβάλλον της Klarna.

Συνδέεστε στο προφίλ του λογαριασμού σας στην Klarna, που σας παρέχει απόλυτη ασφάλεια και ενημερώσεις.

Σε περίπτωση που είναι η πρώτη σας αγορά με την Klarna, θα πρέπει με πολύ σύντομο τρόπο να εγγραφείτε στην υπηρεσία της για επιβεβαίωση της ταυτότητας σας, συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία που θα σας ζητηθούν.

Σημαντικό: Ίσως χρειαστεί να επισυνάψετε ένα έγγραφο ταυτοπροσωπίας, όπως η ταυτότητα σας, σε μορφή φωτογραφίας ή αρχείου. Η επεξεργασία όλων των πληροφοριών πληρωμών διασφαλίζεται με απόλυτη ασφάλεια.

Εισάγετε τα στοιχεία της κάρτας σας.

Επιβεβαιώνετε την ημερομηνία γέννησης σας.

Κάνετε κλικ στο ‘Τοποθετήστε την παραγγελία’.

Αυτό ήταν!

Η διαδικασία της απαραίτητης δημιουργίας λογαριασμού Klarna, είναι απλή, μπορεί να ολοκληρωθεί το πολύ σε 2 λεπτά και δεν χρειάζεται να την επαναλάβετε για επόμενες αγορές σας.

Για να πληρώσετε μέσω Klarna θα χρειαστεί να συμπληρώσετε ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, email & ημερομηνία γέννησης. Την πρώτη φορά που θα χρησιμοποιήσετε Klarna κατά την πληρωμή, ίσως χρειαστεί να συμπληρώσετε και το ΑΦΜ σας για επιβεβαιωθεί η ταυτότητα σας. Η επεξεργασία όλων των πληροφοριών πληρωμών γίνεται με απόλυτη ασφάλεια. Η Klarna χρησιμοποιεί τα υψηλότερα πρότυπα για να σας προσφέρει ύψιστη προστασία των δεδομένων και των προσωπικών σας πληροφοριών.

Μπορείτε να βλέπετε λεπτομέρειες για τις παραγγελίες και τις πληρωμές σας στην εφαρμογή ή τον ιστότοπο της Klarna.

Σημαντικό: Ίσως χρειαστεί προς επιβεβαίωση ταυτοπροσωπίας, την πρώτη φορά κατά τη δημιουργία λογαριασμού στην Klarna, να επισυνάψετε ένα έγγραφο σε μορφή φωτογραφίας ή αρχείου (όχι σαρώσεις ή φωτοαντίγραφα), όπως η ταυτότητα ή το διαβατήριο ή η σύγχρονη ευρωπαϊκή άδεια οδήγησης σας (το πλαστικοποιημένο δίπλωμα τύπου κάρτας, όχι τα παλαιού τύπου από χαρτί). Η επεξεργασία όλων των πληροφοριών διασφαλίζεται με απόλυτη ασφάλεια.

Θα σας υποδειχθεί με απλές οδηγίες, το πλαίσιο τοποθέτησης του εγγράφου στην περίπτωση λήψης φωτογραφίας με κάμερα κινητού ή υπολογιστή. Μερικές φορές θα χρειαστεί επιπλέον να τραβήξετε μια εικόνα του προσώπου σας (selfie). Μην στείλετε email με εικόνες, πρόκειται για ευαίσθητες πληροφορίες και θα πρέπει να μεταφορτώνονται μόνο μέσω του παραθύρου ελέγχου που εμφανίζεται.

Πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία επαλήθευσης, θα χρειαστείτε:

Ένα από τα παραπάνω έγγραφα (ταυτότητα ή  διαβατήριο ή η σύγχρονη ευρωπαϊκή άδεια οδήγησης σας (το πλαστικοποιημένο δίπλωμα τύπου κάρτας)

Το έγγραφο πρέπει να είναι έγκυρο, με φωτογραφία και να έχει εκδοθεί από την κυβέρνηση. Ελέγξτε ότι το έγγραφο δεν έχει λήξει, υποστεί επεξεργασία, τροποποιηθεί ή καταστραφεί και ανήκει στο άτομο του οποίου οι πληροφορίες επαληθεύονται.

Η ποιότητα των εικόνων που τραβήχτηκαν και η πιστή ακολούθηση των οδηγιών, επηρεάζει σημαντικά την επιτυχή και γρήγορη επαλήθευση. Ακολουθούν μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν:

Οι κάμερες σε κινητές συσκευές λαμβάνουν συνήθως φωτογραφίες υψηλότερης ποιότητας από μια κάμερα web υπολογιστή.

Τραβήξτε μια καθαρή εικόνα. Βεβαιωθείτε ότι δεν είναι πολύ σκοτεινή ή φωτεινή και δεν έχει αντανακλάσεις. Μείνετε σταθεροί και αφήστε την κάμερα να εστιάσει για να αποφύγετε τις θολές φωτογραφίες.

Μην φράζετε κανένα μέρος του προσώπου σας. Αφαιρέστε γυαλιά ηλίου ή άλλα αξεσουάρ.

Βρείτε μια τοποθεσία με φωτισμό περιβάλλοντος. Αποφύγετε χώρους με δυνατά φώτα που σκιάζουν το έγγραφο ή το πρόσωπο σας. Αποφύγετε να κάθεστε ακριβώς μπροστά σε έντονο φως που μπορεί να προσθέσει λάμψη και αλλοιώνει το έγγραφο ή το πρόσωπο σας.

Εάν για κάποιο λόγο ο σύνδεσμος για την ολοκλήρωση της επαλήθευσης ταυτότητας δεν λειτουργεί, δοκιμάστε τα εξής:

Επανεκκίνηση του προγράμματος περιήγησής σας.

Εκκαθάριση της προσωρινής μνήμης του προγράμματος περιήγησης.

Χρησιμοποιήστε διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης.

Προβλήματα με το ανέβασμα του εγγράφου:

Εάν δεν λάβετε μήνυμα κειμένου, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν κωδικό QR για να αποκτήσετε πρόσβαση στον σύνδεσμο για το ανέβασμα. Χρησιμοποιήστε την κάμερα του τηλεφώνου σας (αν υποστηρίζεται η σάρωση κωδικού QR) ή μια εφαρμογή σάρωσης της επιλογής σας, για να σαρώσετε αυτόν τον κωδικό και να αποκτήσετε πρόσβαση στον σύνδεσμο.

Προβλήματα με την πρόσβαση στην κάμερα web του υπολογιστή σας για να φωτογραφίσετε την ταυτότητά σας:

Βεβαιωθείτε ότι έχετε δώσει άδεια πρόσβασης στην κάμερα σας όπου απαιτείται. Εάν έχετε αποκλείσει τα δικαιώματα για την κάμερα σας, ανατρέξτε στις ρυθμίσεις ώστε να επιτρέψετε στο να χρησιμοποιηθεί.

Προβλήματα με την φωτογραφία:

Βεβαιωθείτε ότι είστε καλά φωτισμένοι από μπροστά και όχι από πίσω.

Βεβαιωθείτε ότι τα δάχτυλα σας δεν καλύπτουν κανένα μέρος της ταυτότητας.

Εάν χρησιμοποιείτε το κινητό σας τηλέφωνο, δοκιμάστε να τοποθετήσετε το έγγραφο σε μια επίπεδη επιφάνεια σε ένα καλά φωτισμένο δωμάτιο.

Απαιτήσεις μεταφόρτωσης εικόνας:

Η εικόνα πρέπει να είναι καθαρή, με όλες τις άκρες να περιλαμβάνονται.

Η εικόνα πρέπει να είναι έγχρωμη.

Η εικόνα πρέπει να είναι σε μορφή .png ή .jpg

Η πραγματοποίηση αγορών μέσω Klarna έχουν ελάχιστο όριο παραγγελίας 35€ και μέγιστο όριο 1000€.

Παρακαλούμε, λάβετε υπόψη σας ότι πρέπει να έχετε αρκετό υπόλοιπο λογαριασμού στην χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα για την πληρωμή της 1ης δόσης, κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας.

Θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης της παραγγελίας και ένα ξεχωριστό email από την Klarna με όλες τις λεπτομέρειες πληρωμής.

Θα λάβετε μια υπενθύμιση από την Klarna 2 ημέρες πριν από την είσπραξη κάθε δόσης.

Εάν δεν καταφέρετε να πληρώσετε μία από τις προγραμματισμένες δόσεις σας και η Klarna δεν είναι σε θέση να αποσύρει αυτόματα τα χρήματα από τον λογαριασμό σας κατά την ημερομηνία λήξης της πληρωμής, θα σας εκδοθεί εκκαθαριστικό σημείωμα για ολόκληρο το οφειλόμενο ποσό. Η Klarna θα επιχειρήσει εκ νέου να λάβει τα οφειλόμενα χρήματα 7 ημέρες μετά την ημερομηνία λήξης της πληρωμής. Εάν αυτό δεν είναι επιτυχές, η Klarna θα κάνει νέα προσπάθεια 14 ημέρες μετά την αρχική ημερομηνία πληρωμής που ήταν απαιτητή. Εάν η πληρωμή δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί σε αυτό το σημείο, η Klarna μπορεί να παραπέμψει την οφειλή αυτή σε εταιρεία είσπραξης και να σας αναφέρει σε οργανισμούς αναφοράς πιστοληπτικής ικανότητας. Κατά τη διάρκεια αυτού του χρονικού διαστήματος, η Klarna θα συνεχίσει να προσπαθεί να λάβει πληρωμή.

Εάν δεν εξοφλήσετε την παραγγελία σας εγκαίρως, ενδέχεται να μην έχετε πλέον πρόσβαση στις επιλογές πληρωμής της Klarna για μελλοντικές αγορές. Αυτό μπορεί επίσης να επηρεάσει την πιστοληπτική σας ικανότητα.

Εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την τοποθέτηση μιας παραγγελίας στην Klarna, αυτό μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους ακόλουθους λόγους:

– Ενδέχεται να μην έχετε συμπληρώσει κάποιο υποχρεωτικό πεδίο στο ταμείο, όπως η συμπλήρωση της ημερομηνίας γέννησης σας.

– Εάν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείτε την Klarna και βάλατε διεύθυνση αποστολής διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσης, η πληρωμή ενδέχεται να απορριφθεί.

– Η Klarna ενδέχεται να μην μπόρεσε να ελέγξει τα στοιχεία σας χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση χρέωσης που δηλώσατε. Θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση χρέωσης είναι η ίδια με τη διεύθυνση στην οποία είναι καταχωρημένες οι τραπεζικές/πιστωτικές σας κάρτες.

– Η Klarna ενδέχεται να έχει απορρίψει την αίτηση σας για πληρωμή. Θα σας συνιστούσαμε να επιλέξετε έναν άλλο τύπο πληρωμής. Η απόρριψη από την Klarna για μία αίτηση πληρωμής δεν σημαίνει ότι θα απορριφθείτε και την επόμενη φορά. Ομοίως, αν η αίτηση σας έχει γίνει δεκτή για μία πληρωμή, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα γίνεται αποδοχή για όλες τις μελλοντικές πληρωμές.

– Ενδέχεται να έχετε εκκρεμείς πληρωμές σε προηγούμενες συναλλαγές της Klarna. Μόλις εξοφληθούν αυτές, δοκιμάστε ξανά να πληρώσετε με Klarna. Εάν έχετε εξοφλήσει πρόσφατα εκκρεμείς λογαριασμούς, παρακαλούμε να περιμένετε 24 ώρες πριν προσπαθήσετε να πληρώσετε ξανά με Klarna.

Εάν επιλέξετε να πληρώσετε με Klarna, θυμηθείτε να ξοδεύετε με υπευθυνότητα – μερικές φορές, η καθυστέρηση ή ο διαχωρισμός των πληρωμών μπορεί να μην είναι πάντα η καλύτερη επιλογή. Θέλουμε να κάνετε τις αγορές σας με εμπιστοσύνη, γι’ αυτό σας παρέχουμε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε.

Δυστυχώς, η Fashionspot.gr δεν είναι σε θέση να παράσχει περαιτέρω από τις παραπάνω πληροφορίες. Αν αντιμετωπίζετε θέματα ή χρειάζεστε βοήθεια, δείτε εδώ στην εξυπηρέτηση πελατών της Klarna.
Αναλυτικές πληροφορίες για την Πληρωμή αργότερα σε 3 δόσεις, μπορείτε να δείτε κι εδώ.

Μπορείτε να βρείτε τους Όρους και προϋποθέσεις της Klarna εδώ.

Γνωρίστε την Klarna εδώ: https://www.klarna.com/gr/schetika-me-emas/

Καλάθι αγορών
error: Content is protected !!
Scroll to Top

Καλώς ήρθες🙂
Θέλεις αποκλειστικές ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΕΚΠΛΗΞΗ και έξτρα ΔΩΡΑ🎁μαζί με ιδιαίτερη ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ?
Κάνε από ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ
ΜΟΝΟ με το Email σου!